Olisiko Kirsti Ellilästä saatavilla jotakin lehtimateriaalia? Mielellään Helsingin kirjastoista saatavia tai netissä luettavia.

Kysytty

Olisiko Kirsti Ellilästä saatavilla jotakin lehtimateriaalia? Mielellään Helsingin kirjastoista saatavia tai netissä luettavia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Wikipedia tietosanakirjassa kerrotaan kirjailija Kirsti Ellilän elämästä, julkaistuista teoksista sekä niiden arvioinnista. Artikkelin loppuun on koottu häntä käsitteleviä verkkolinkkejä, joista osa on julkaistu eri lehdissä.
Lähde:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kirsti_Ellil%C3%A4