Olisiko kirjasuosituksia psykologian pääsykokeisiin kertaamista varten?

Kysytty

Olisiko kirjasuosituksia psykologian pääsykokeisiin kertaamista varten?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Tietysti Lukion kertauskirja. Tuorein on Vaara-kirjastoissa tämä:

Peltomaa, H. (2023). Lukion psykologia: Kertauskirja : LOPS2021 (1. painos.). Opintoverkko Oy.

Lisäksi ainakin Itä-Suomen yliopiston valintakokoeessa on ennakkoon tutustuttavana pääasiassa englanninkielisiä alan artikkeleita, joten ennakkoon voi lueskella englanninkielisiä artikkeleita alan lehdistä että terminologiaan (joka on toki pitkälti englannin pohjalta muutenkin) ja vieraalla kielellä lukemiseen tulee rutiinia.