Olisiko kellään tietoa kirjasta, joka on tehty 80-luvulla tai aiemmin, en muista siitä muuta kuin että kannessa oli poika ja musta koira ja tarina oli kovin…

Kysytty

Olisiko kellään tietoa kirjasta, joka on tehty 80-luvulla tai aiemmin, en muista siitä muuta kuin että kannessa oli poika ja musta koira ja tarina oli kovin surullinen. Kirjoittaja taisi olla jostain itä-euroopan maasta.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kysymäsi kirja olla tämä? Kaikki yksityiskohdat eivät täsmää, mutta perusvire on toivomasi.

TEKIJÄ    Trojepolski, Gavriil, kirjoittaja
TEOS    Bim Mustakorva / Gavriil Trojepolski ; [ven. alkuteoksesta.. suom. Lidia Iranto]
PAINOS    2. painos 1978
Julkaisutiedot    Porvoo ; Helsinki ; Juva : WSOY, 1977
ULKOASU    251, [1] sivua ; 20 cm