Olisiko jossain lähialueen kirjastossa kokoomateosta "Prinssi Rohkea: jännittäviä seikkailuja maalla ja merellä", Helsinki, Uusi Suomi, 1948. Se on eripainos…

Kysytty

Olisiko jossain lähialueen kirjastossa kokoomateosta "Prinssi Rohkea: jännittäviä seikkailuja maalla ja merellä", Helsinki, Uusi Suomi, 1948.
Se on eripainos Uudesta Suomesta ja siihen on koottu ilmeisesti jo 1930-luvulla lehteen hankituista Prinssi Rohkea (Prince Valiant, piirtänyt ja kirjoittanut Hal Foster) sarjakuvia.

Helmet-haulla sitä ei löydy. Kansalliskirjastossa se näkyy olevan, mutta minun on hankala sinne mennä, koska käytän keppejä. Sen sijaan Kallion kirjasto on lähellä, jos sellaisen kirjan saisi sinne jostain lainatuksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Todellakin on niin, että tuota teosta ei pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista löydy. Kansalliskirjaston kappale on lukusalikappale, joten sitä voi lukea vain kirjaston tiloissa.