Olisiko Helsinki-Vantaan lentokentälle mahdollista avata pieni omatoimikirjasto?

Kysytty

Olisiko Helsinki-Vantaan lentokentälle mahdollista avata pieni omatoimikirjasto? Sieltä voisi lainata matkalukemista (paljon pokkareita hyllyyn) ja palauttaa loman aikana vanhenevat kirjat.

Vastaus

Vastattu

Mainio ajatus. Välitän sen Helmet kirjastojen päättäjille. Toivottavasti määrärahat antavat periksi tähän.