Olisi ylimääräisiä hyvässä kunnossa olevia cd levyjä. Ottaako Vaasan kirjasto vastaan niitä?

Kysytty

Hei,

Olisi ylimääräisiä hyvässä kunnossa olevia cd levyjä. Ottaako Vaasan kirjasto vastaan niitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjasto ei ota vastaan lahjoituksena CD-levyjä, koska niitä ei enää hankita kirjastoomme. Mikäli tarjolla olevissa CD-levyissä on sellaisia, jotka löytyvät meiltä, mutta ovat huonossa kunnossa, voisimme vaihtaa omamme paremmassa kunnossa olevaan. Olisiko mahdollista saada levyistä lista, jotta voisimme katsoa, onko levyissä sellaisia, joille meillä olisi käyttöä? Listan voisi lähettää osoitteeseen kirjasto.musiikki-ja-taide@vaasa.fi