Olisi etsinnässä Petter Ohls - Omenamato kappale cdltä tai c-kasetilta tai miksi ei lp-levyltä. Löytyykö tätä lastenlaulua mistään? Nuotit löytyy kyllä, mutta…

Kysytty

Hei! Olisi etsinnässä Petter Ohls - Omenamato kappale cdltä tai c-kasetilta tai miksi ei lp-levyltä. Löytyykö tätä lastenlaulua mistään? Nuotit löytyy kyllä, mutta tarvittaisiin äänite.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lastenlaulun "Omenamato" on säveltänyt Esa Helasvuo ja sanoittanut Taina Ruuskanen. Siitä on levytys LP-levyllä Onnimanni: musiikkia lapsille ja aikuisille (Love Records, 1976), laulajana Susanne Helasvuo. Levy on lainattavissa joistakin kirjastoista. Voit tehdä siitä kaukolainapyynnön.

Petter Ohlsilla taas on sävellys nimeltä "Matolaulu". Siitä näyttää olevan tallenne ainoastaan kasetilla Juhlat hillopurkissa, joka on Tapiolan koulun 9. musiikkiluokan julkaisu vuodelta 1993. Kasettia on ainoastaan yksi kappale Kansalliskirjastossa, josta voi tilata käyttökopion kuunteluhuonekäyttöön.