Olin varaamssa E.L Jamesin kirjoittama "Fifty shades darker" mutta kuin klikkasin varaa-nappulaa, kone ilmoitti mulle että kirja ei ole varattavissa. Miksi?

Kysytty

Hei, olin varaamssa E.L Jamesin kirjoittama "Fifty shades darker" mutta kuin klikkasin varaa-nappulaa, kone ilmoitti mulle että kirja ei ole varattavissa. Miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehkä kyseessä on ollut jokin hetkellinen häiriö, sillä kokeilin nyt itse tehdä varausta ja se toimi moitteettomasti. Voisit yrittää tehdä varauksen nyt uudelleen osoitteessa http://luettelo.helmet.fi/record=b2047474~S9*fin.