Olin Sellon mediapajassa digitoimassa videonauhurin VHS-8 kasetteja DVD-levylle. Kuva oli "viipaloituvaa" , Näytti siltä, että laite ei ole kunnossa esim…

Kysytty

Olin Sellon mediapajassa digitoimassa videonauhurin VHS-8 kasetteja DVD-levylle. Kuva oli "viipaloituvaa" , Näytti siltä, että laite ei ole kunnossa esim. lukupäät likaiset. Yhden nauhan videointi kesti 1,5 tuntia ja tulos oli susi. Voisiko laitteen saada huoltoon? Ja saisinko ilmoituksen, kun laite on kunnossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä valtakunnallinen Kysy kirjastonhoitajalta -palvelu on tarkoitettu tietopalvelukysymyksille, ja täältä käsin on valitettavasti mahdotonta sevitellä eri kirjastoissa olevien laitteiden kuntoa. Sinun kannattaisikin ottaa yhteyttä suoraan kyseiseen kirjastoon. Helpoimmin asia tietysti selviäisi, jos puhuisit asiasta kirjaston henkilökunnalle paikan päällä, mutta jos et tahdo tehdä niin, voit ottaa Selloon yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Sellon kirjaston yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Sellon_kirjasto/Yhteystiedot