Oliko Ylen Iltalypsy -poliittisessa uutislähetys satiirissa jossain juhlajaksossa kohtausta, jossa Miitta Sorvali (ohjelmassa Pirkko Harrison) puhui koko ajan?

Kysytty

Oliko Ylen Iltalypsy -poliitttisessa uutislähetys satiirissa jossain juhlajaksossa kohtausta, jossa Miitta Sorvali (ohjelmassa Pirkko Harrison) puhui koko ajan kännykkään ja hymyili puhelin kädessä?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tähän pitää kysyä vastausta Yleisradiosta. Voit lähettää kysymyksen Ylen asiakaspalveluun:

https://asiakaspalvelu.yle.fi/csp