OLIKO TÄLLÄNEN LEFFA JOSKUS KUN CANNIBAL APOCALYPSE JA KIELLETTIINKÖ SE SUOMESSA

Kysytty

OLIKO TÄLLÄNEN LEFFA JOSKUS KUN CANNIBAL APOCALYPSE JA KIELLETTIINKÖ SE SUOMESSA

Vastaus

Vastattu

Elokuva on vuonna 1980 ilmestynyt kauhuelokuva, joka tunnetaan myös nimillä Cannibals in the Streets. Elokuvan on ohjannut Antonio Margheriti. En onnistunut löytämään tietoa elokuvan  esittämisestä tai kieltämisestä Suomessa. Jos asian selvittämisellä ei ole kiire, asiaan voi palata ensi vuonna ja kysyä asiaa uudistetusta KAVIn kirjastosta. Kirjasto on tällä hetkellä suljettu muuton vuoksi.

Lähteet:

IMDB : Cannibals in the streets

Kavin kirjasto