Oliko Ruusun ajan kuvauksissa käytetty omakotitalo Raija Orasen talo?

Kysytty

Oliko Ruusun ajan kuvauksissa käytetty omakotitalo Raija Orasen talo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylen Rouva Ruudulta on kysytty samaa asiaa  http://vintti.yle.fi/yle.fi/muistikuvaputki/muistikuvaputki/rouvaruutu/… . Vastauksessa sanotaan, että Ruusun ajan (MTV 1990-91) ulkokuvat on otettu sarjan kirjoittajan Raija Orasen entisen kotitalon pihalla Helsingin Toukolassa. Ruususen perheen kodin sisäkuvat tehtiin MTV:n studiolla.