Oliko Kymppitonnissa joskus niin, että kilpailijat saivat kilpailusta niin monta markkaa kuin heillä oli lopussa pisteitä? Kun ainakin myöhemmin oli niin, että…

Kysytty

Oliko Kymppitonnissa joskus niin, että kilpailijat saivat kilpailusta niin monta markkaa kuin heillä oli lopussa pisteitä? Kun ainakin myöhemmin oli niin, että jokainen sai esiintymispalkkion, joka oli voittajalla suurempi kuin muilla. Ja myös Speden Speleissä kilpailijat saivat esiintymispalkkion, mutta saivatko hekin joskus myös rahaa niin paljon kuin olivat kilpailussa keränneet? Entä paljonko nämä esiintymispalkkiot olivat?

Vastaus

Vastattu

Emme löytäneet kilpailujen vanhoja sääntöjä. Molemmat ohjelmat olivat aikaisemmin televisiokanava MTV: n ohjelmia, ehkäpä heidän kauttaan löytyisi tieto. Alla yhteystiedot:

https://www.mtv.fi/ota-yhteytta