Oliko hotelli Borealis Helsingin keskustassa vaan vuoden 1973 vai jatkoiko se pitkään?

Kysytty

Oliko hotelli Borealis Helsingin keskustassa vaan vuoden 1973 vai jatkoiko se pitkään?

Vastaus

Vastattu

Helsingin Sanomat 7.10.1972. uutisoi, että hotelli Borealis lopettaa seuraavan vuoden - eli vuoden 1973 - toukokuussa. Syyksi ilmoitettiin hotellin liian pieni koko.

Samoin Wikipediasta löytyvä luettelo Suomen hotelleista kertoo, että Borealis on toiminut vuosivälillä 1969-1973: https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_hotelleista