Oli koneellani että ihmaiden oppikurssi kirja löytyi. Missä?

Kysytty

oli koneellani että ihmaiden oppikurssi kirja löytyi. Missä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos etsitte kirjaa Ihmeiden oppikurssi / Pelkonen, Pirkko. 2002 Piki-kirjastoista, sitä näyttäisi löytyvän Pälkäneeltä ja Tampereelta, mutta teokset ovat lainassa, joten voitte jättää varauksen siitä joko verkossa, jos teillä on tunnukset tai käymällä lähikirjastossanne. Nokialla pääkirjaston yhteystiedot ovat Härkitie 6 (puhelinnumero 03-3118 8366).