- oletteko hankkimassa Tua Harnon kirjaa (Saarikoski kirjoituskilpailun voittaja)?

Kysytty

hei - oletteko hankkimassa Tua Harnon kirjaa (Saarikoski kirjoituskilpailun voittaja)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Teos ei ole vielä Hämeenlinnan kirjaston kokoelmassa, mutta uskoisin, että se hankitaan. Voit jättää siitä hankintapyynnön kirjaston sivulla palautekohdassa.