Olen yrittänyt selvittää lasten satukirjan nimeä. Kirjassa oli tarina käärmeestä joka söi herätyskellon. Tiedättekö, mikä kirja oli mahtaisi olla kyseessä?

Kysytty

Hei. Olen yrittänyt selvittää lasten satukirjan nimeä. Kirjassa oli tarina käärmeestä joka söi herätyskellon. Tiedättekö, mikä kirja oli mahtaisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Kyselin tätä kollegoiltani ja lähimmäs osuisi herätyskellon syönyt otus on Peter Panin krokotiili. Hän on syönyt Kapteeni Koukulta jo toisen käden ja himoaa toistakin. "Onneksi" herätyskellon tikitys varoittaa Koukkua krokotiilistä.