Olen yrittänyt muuttaa varausten ilmoitustapaa internetin kautta, mutta en saa vaihdettua tapaa postista tekstiviestiin. Näin ollen minulle tulee ilmoitus…

Kysytty

Olen yrittänyt muuttaa varausten ilmoitustapaa internetin kautta, mutta en saa vaihdettua tapaa postista tekstiviestiin. Näin ollen minulle tulee ilmoitus varatusta kirjasta nyt kahdella tavalla. Voisiko joku kirjaston Turun kaupunginkirjaston henkilökunnasta muuttaa tiedon, kun en kerran itse saa sitä tehtyä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teimme pyytämääsi varausten ilmoitustapaan muutoksen. Itsekin muutoksen voi tehdä seuraavasti: mene Turun kaupunginkirjaston Verkkokirjastoon http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=form1&sesid=1001761405&ulang=… ja valitse vasemman reunan valikosta "omat tiedot". Anna oma käyttäjätunnuksesi kirjastokortistasi ja salasanasi ja kirjaudu sisään. Tämän jälkeen valitse vasemman reunan valikosta "ilmoitustapa". Tällä sivulla voit muuttaa ilmoitustavan haluamaksesi.