Olen yrittänyt etsiä laulua missä lauletaan ”..äidin leipoma pipparskaakku aivan sydämen muotoinen..” Äitini muistelee tätä laulua joulunaikaan.

Kysytty

Olen yrittänyt etsiä laulua missä lauletaan ”..äidin leipoma pipparskaakku aivan sydämen muotoinen..” Äitini muistelee tätä laulua joulunaikaan.

Vastaus

Vastattu

Kysymykseen ei valitettavasti löytynyt vastausta.

Tuntisiko joku kysy kirjastonhoitajalta -palstan lukijoista kappaleen?