Olen yrittänyt etsiä Birgitta Wikströmin kirjaa, Koiran sairaudet kirjastoista ja kirjakaupoista toistaiseksi tuloksetta. Voisittekohan mitenkään auttaa minua…

Kysytty

Olen yrittänyt etsiä Birgitta Wikströmin kirjaa, Koiran sairaudet kirjastoista ja kirjakaupoista toistaiseksi tuloksetta. Voisittekohan mitenkään auttaa minua etsinnöissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on yleisesti saatavana ainakin isoimmista kirjastoista. Maakuntakirjastojen yhteistietokannasta osoitteesta
http://monihaku.kirjastot.fi/maakuntakirjastot
näet tarkemmat sijaintipaikat.