Olen ymmärtänyt, että Ivan Turgenevin kirjalle Isät ja pojat aikoinaan kirjoitettiin ikäänkuin vastine, toinen kirja, joka kritisoi Turgenevin teosta. Se on…

Kysytty

Olen ymmärtänyt, että Ivan Turgenevin kirjalle Isät ja pojat aikoinaan kirjoitettiin ikäänkuin vastine, toinen kirja, joka kritisoi Turgenevin teosta. Se on mainittu useassa Neuvostoliittoa kuvaavassa kirjassa, mutta olen unohtanut teoksen ja kirjoittajan nimen.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee Nikolai Tšernyševskin Mitä on tehtävä? : kertomus uusista ihmisistä.

2 ääntä

Kommentit

Se oli juuri se. Kiitos tiedosta.