Olen vuosien varrella katsonut lukuisia elokuvia ja viimeisen 10 vuoden aikana olen myös merkinnyt elokuvien nimet muistiin. Nyt en meinaa ollenkaan löytää…

Kysytty

Olen vuosien varrella katsonut lukuisia elokuvia ja viimeisen 10 vuoden aikana olen myös merkinnyt elokuvien nimet muistiin.

Nyt en meinaa ollenkaan löytää elokuvaa, jonka nimeksi olen merkinnyt "Rakas lapsemme",

Muistini mukaan kyseessä olisi eurooppalainen elokuva.
Lähimpiä osumia vaikuttaa olevan Lapsi = L'enfant vuodelta 2006 ja

Vastaus

Vastattu

Internet Movie Database -elokuvatietokannasta ei löytynyt elokuvaa nimellä Rakas lapsemme. Tein hakuja myös ranskaksi ja tietokannasta löytyi mm. ranskalainen elokuva Nos enfants chéris vuodelta 2003 (vapaasti suomennettuna Rakkaat lapsemme): Nos enfants chéris (2003) - IMDb. Voisiko kyse olla tästä elokuvasta? Lisää samantyylisiä hakuja voi tehdä IMDb:n etusivulla kirjoittamalla hakukenttään sanan enfant.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit