Olen viimeksi asunut Suomessa perheeni kanssa vuosina 2001-2004. Minulla on vielà tallella seuraavat kirjastokortit: Lempààlàn kirjasto, Helsingin…

Kysytty

Olen viimeksi asunut Suomessa perheeni kanssa vuosina 2001-2004. Minulla on vielà tallella seuraavat kirjastokortit: Lempààlàn kirjasto, Helsingin kaupunginkirjasto (lapseni nimellà) ja Tampereen kaupunginkirjasto/Pirkanmaan maakuntakirjasto. En ole koskaan ilmoittanut maastamuutosta mihinkààn kirjastoon. Voinko yksinkertaisesti heittàà kortit pois vai pitààkò asiasta tehdà joku ilmoitus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ennen korttien hävittämistä voi vielä varmistaa vaikkapa puhelimitse, että kaikki lainatapahtumat on hoidettu.