Olen varannut teiltä kirjan jo viime viikolla, kuinka kauan kestää että kyseinen kirja tulee? Siinä ei ollut muita varauksia päällä. Tarve kirjalle kiireinen!

Kysytty

Olen varannut teiltä kirjan jo viime viikolla, kuinka kauan kestää että kyseinen kirja tulee? Siinä ei ollut muita varauksia päällä. Tarve kirjalle kiireinen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa on tätä kirjaa yhdeksän kappaletta. Kirjaan on neljä varausta, joista sinun varauksesi on ensimmäinen. Kirjoista kahdeksan on lainassa. Yhdeksäs on Töölön kirjaston kappale ja hyllyssä-tilassa tällä hetkellä. Töölön kirjasto on kuitenkin remontissa (avataan tämänhetkisen tiedon mukaan keväällä 2016) ja kiinni.

Osa Töölön kirjaston aineistosta kiertää muissa kirjastoissa, mutta suuri osa on pakattuna ja odottamassa remontin päättymistä. Töölön kirjaston kappale ei siis lähde varaajalle, vaan sinä saat varauksesi vasta, kun ensimmäinen tällä hetkellä lainassa oleva kirja palautuu lainaajalta.

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2084168__Stekniikan%20lask…