Olen varannut konsolin pelin (Assassin's creed : unity : PlayStation 4) ja näitä löytyy nettisivun mukaan hyllysta niin eikö tämän pitäisi tulla minulle…

Kysytty

Hei!

Olen varannut konsolin pelin (Assassin's creed : unity : PlayStation 4) ja näitä löytyy nettisivun mukaan hyllysta niin eikö tämän pitäisi tulla minulle tilaamaani kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä peliä ei näytä olevan hyllyssä missään kirjastossa. Sen sijaan kaksikin kappaletta on matkalla varaajille, pari on jo odottamassa noutoa. Ehkä jokin näistä on sinun varaamasi? Kun et kertonut mitään yhteystietojasi, en valitettavasti pysty tarkistamaan, missä tilassa juuri sinun varauksesi tällä hetkellä on, mutta kyllä, jos olet tehnyt varauksen, niin pelin pitäisi tulla sinulle valitsemaasi kirjastoon.