Olen varannut kirjoja(1.10.) mutta puhelimeni ei ole käyttökunnossa ja varauksensaapumis ilmoitustavaksi valitsin tekstiviestun. Mitä teen?

Kysytty

Olen varannut kirjoja(1.10.) mutta puhelimeni ei ole käyttökunnossa ja varauksensaapumis ilmoitustavaksi valitsin tekstiviestun. Mitä teen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaihdoin viestiasetuksiasi niin, että tekstiviestin sijaan saat saapumisilmoituksen sähköpostiosoitteeseen, josta tämä kysymyksesi tuli. Jos tämä ei käy niin ottaisitko vielä yhteyttä.