Olen varannut kirjastoautolle Puotilaan Agatha Cristien kirjan Stylesin tapaus enkä ole sitä vielä saanut/lainannut. Nyt kuitenkin varaustiedoissani näkyy,…

Kysytty

Olen varannut kirjastoautolle Puotilaan Agatha Cristien kirjan Stylesin tapaus enkä ole sitä vielä saanut/lainannut. Nyt kuitenkin varaustiedoissani näkyy, että kirjan eräpäivä olisi 19.2. Onkohan kirja annettu jollekin muulle minun varaustiedoillani? Jos, niin mitä tulisi tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei ole annettu kenellekään muulle. Niin kauan kuin kirjan tiedot näkyvät varaustiedoissasi, kirjaa ei ole lainattu sinulle. Vasta kun kirja näkyy omien tietojesi lainalistassa, kirja on sinulla lainassa. Muokkasin varaustasi hieman. Varaus on kuitenkin edelleenkin voimassa ja sinulle ilmoitetaan, kun kirja on Puotilan pysäkillä noudettavissa.