Olen varannut kirjan kauan aikaa sitten. Edellisen lainaajan eräpäivä oli 14.11, nyt on jo 23. pvä eikä mitään näy. Onko varaukseni varmasti voimassa?

Kysytty

Olen varannut kirjan kauan aikaa sitten. Edellisen lainaajan eräpäivä oli 14.11, nyt on jo 23. pvä eikä mitään näy. Onko varaukseni varmasti voimassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet kirjan ainoa varaaja, ja varauksesi on edelleen voimassa. Valitettavasti kirjan edellinen lainaaja ei ole sitä vielä palauttanut. Kirjoja on Helmet-kirjastojen valikoimissa vain kaksi kappaletta, ja toisen eräpäivä on vasta joulukuussa. Tieto varauksestasi lähtee sinulle heti, kun kirja palautuu.