Olen varannut kirjan. Haluaisin muuttaa kirjastoa, johon kirja aikanaan saapuu. Alasvetolaatikosta saan kirjaston vaihdettua, mutta en saa vaihtoa tallentumaan.

Kysytty

Hei,
Olen varannut kirjan. Haluaisin muuttaa kirjastoa, johon kirja aikanaan saapuu. Alasvetolaatikosta saan kirjaston vaihdettua, mutta en saa vaihtoa tallentumaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valittuasi uuden noutokirjaston, voit vahvistaa muutoksen klikkaamalla kohdassa "Poista merkityt varaukset tai vaihda noutokirjastoa".

https://www.helmet.fi/patroninfo*fin