Olen varannut kirjan - Eleanorille kuuluu ihan hyvää. Huomasin, että olen jonotuslistassa 77:mäs. Milloin siis tuo kirja on noudettavissa? "lähikirjastoni"…

Kysytty

Hei, olen varannut kirjan - Eleanorille kuuluu ihan hyvää. Huomasin, että olen jonotuslistassa 77:mäs. Milloin siis tuo kirja on noudettavissa? "lähikirjastoni" ovat; Turku, Nousiainen, Masku, Raisio, Naantali, Mymämäki, Laitila, ainakin näistä paikoista voin kirjan noutaa. Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki riippuu siitä, montako nidettä kyseistä kirjaa on varausjärjestelmässä mukana ja miten pitkään ihmiset niitä pitävät. Vaski-kirjastoilla (lähikirjastosi kuuluvat siihen) on tätä kirjaa 47 kappaletta. Jos oletamme, että jokainen pitää lainaansa kuukauden, pitäisi sinun saada ilmoitus alle kahden kuukauden sisällä. En ole itse Vaski-kirjaston käyttäjä, mutta uskoisin, että jos olet varausta tehdessäsi ilmoittanut, mistä kirjastosta haluat sen noutaa, sinulle tulee valitsemallasi tavalla ilmoitus, kun varaus on noudettavissa. Jos haluat tätä tarkempia tietoja, ota yhteyttä suoraan johonkin Vaski-kirjastoon.