Olen vahingossa palauttanut teille Haapajärven kaupungin kirjaston kirjan nimeltään Yritysjärjestelyjen verostus. Teikijänä Markku Järvenoja . Kirjassa on…

Kysytty

Hei

Olen vahingossa palauttanut teille Haapajärven kaupungin kirjaston kirjan nimeltään Yritysjärjestelyjen verostus. Teikijänä Markku Järvenoja . Kirjassa on Haapaj. kirjaston tiedot.
Palaustukseni on tapahtunut Malmille. Kysyin aisaa Malmilta, mutta ko. kirjat toimitetaan kuullema johonkin eteen päin teidän järjestelmässänne. Kirja kuullema palautetaan sitten automaattisesti sinne kirjastoon tai omistajalle kenen se on. Nyt kirja ei kuitenkaan ole palautunut Haapajärven kirjastoon. Tiedustelin sieltä asiaa. Voisittako vielä tarkistaa teiltä asian. Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastoon vahingossa palautetut muun Suomen kirjastojen kirjat lähetetään postitse takaisin omistajakirjastoonsa.

Näistä palautuksista ei pidetä mitään kirjaa, ja mahdollinen myöhästyminen tai palauttamatta jääminen on aina lainaajan vastuulla. Kirjan palauttamiseen voi myös mennä aikaa.

Kannattaa kysellä kirjaa vielä Haapajärven kirjastosta.