Olen unohtanut kirjan nimen voisitteko auttaa?Luin kirjan -90 luvulla kirja oli todella paksu 500-600 sivuinen kirjassa oli suomalainen mies joka oli…

Kysytty

Olen unohtanut kirjan nimen voisitteko auttaa?Luin kirjan -90 luvulla kirja oli todella paksu 500-600 sivuinen kirjassa oli suomalainen mies joka oli rakentamassa pilvenpiirtäjiä.Kirja oli jännittävä jonka muistan lukeneeni ahmien.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirja voisi olla Richard Raynerin Pilvien piirtäjä (suom. Erkki Jukarainen). Kirja tosin on ilmestynyt suomeksi vasta vuonna 2001, mutta sopii hyvin kuvaukseesi.

Pilvien piirtäjä Helmetissä

Pilvien piirtäjä Kirjasammossa