Olen ulkomailla enkä saa käsiini Charles Baudelairen runon suomennosta: nimi on "Päihtykää" tms. ja se on muistaakseni kokoelmassa Pariisin ikävä (Paris Spleen…

Kysytty

Hei, olen ulkomailla enkä saa käsiini Charles Baudelairen runon suomennosta: nimi on "Päihtykää" tms. ja se on muistaakseni kokoelmassa Pariisin ikävä (Paris Spleen). Voisitteko lähettää ko. runon suomennoksen sekä julkaisutiedot?

Vastaus

Vastattu

Julkaisutiedot:

PÄIHTYKÄÄ

Pariisin ikävä (Le spleen de Paris), sivu 90

Baudelaire, Charles (suom. Kirstinä, Väinö & Kostamo, Eila)

Hämeenlinna : Karisto, 1982

Tekijänoikeussyistä saat kopion runon suomennoksesta sähköpostiisi.