Palvelu, jossa tekoälylle voi antaa aiheita minkä perusteella se piirtää kuvia?

Kysytty

Hei! Olen törmännyt TikTokissa ja YouTubessa videoihin, joissa näytetään kuvia, jotka tekoäly on piirtänyt annetun aiheen perusteella. Mistäköhän tuollaisen palvelun löytäisi, jossa tekoälylle voi antaa aiheita minkä perusteella se piirtää kuvia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Unite.AI-sivuston artikkelissa listataan kymmenen tällaista palvelua: https://www.unite.ai/10-best-ai-art-generators/.

Muita vastaavia voi hakea esimerkiksi hakukoneen avulla laittamalla hakusanoiksi "ai generator".