Olen tekemässä puhetta kauneusihanteista. Tarvitsisin jonkun aihetta tukevan kirjan puhettani varten. Voisitko vinkata hyviä kirjoja aiheeseen liittyen.

Kysytty

Olen tekemässä puhetta kauneusihanteista. Tarvitsisin jonkun aihetta tukevan kirjan puhettani varten. Voisitko vinkata hyviä kirjoja aiheeseen liittyen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aihetta eri kannalta käsitteleviä kirjoja ovat mm.

Nykänen, Anna-Stiina: Parhaat puoleni. 2005 (Hyllyluokka 14.4)
Kauneuden historia. Toim. Umberto Eco. 2008 (70.01)
Kinnunen, Taina: Lihaan leikattu kauneus. 2008 (30.12)
Kannisto-Junka, Saija: Puuteria & papiljotteja. 2006 (59.31)

Lisää Lahden kaupunginkirjastossa olevia aihetta käsitteleviä kirjoja löytyy Lastu-tietokannan aineistohausta
http://www.lastukirjastot.fi/lahti/ kirjoittamalla asiasanat -kenttään asiasana kauneusihanteet.