Olen taloushallinnon merkonomi opiskelija ja tarvitsen opinnäytetyötäni varten tietoa SAP-toiminnanohjausjärjestelmästä.Mitä vain löytyy, lähikirjastoni on…

Kysytty

Olen taloushallinnon merkonomi opiskelija ja tarvitsen opinnäytetyötäni varten tietoa SAP-toiminnanohjausjärjestelmästä.Mitä vain löytyy, lähikirjastoni on Malmilla. Löytyykö esim. SAP Pro kurssi R/3 käsikirja / Simon Sharpe. SAP Yritysportaali EP 6.0 / Mäkilä Harri tai muita vast. Myös historiatietoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sharpen Sap R/3 –kirja on Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmissa. Tällä hetkellä tosin kaikki kappaleet ovat lainassa. Helmet-aineistohausta (www.helmet.fi) näet kirjastot ja eräpäivät. Muita Sap R/3 –kirjoja kaupunginkirjaston kokoelmista ei löydy.

Yliopistokirjastojen Linda-haun kautta kirjoja löytyy useita. Lindaa voi käyttää Helsingin kaupunginkirjaston työasemilla tai pyytää virkailijaa tekemään haun. Kirjoita hakusanaksi sap ja valitse hakutyypiksi asiasana. Kirjoja löytyy mm. Teknillisen korkeakoulun ja Helsingin Kauppakorkeakoulun kokoelmista. Monet kirjoista ovat luettavissa myös elektronisesti, mutta vaativat lukemista varten Ebrary-lukuohjelman, joka on monien yliopistojen, mm. Helsingin kauppakorkeakoulun opiskelijoilla.