Olen syntynyt Kuusamossa ja kiinnostunut löytämään kouluajoilta mieleen jääneen runon tai vastaavan. "Ylistämällä alistettu", ja ilmeisesti Maija-Leena…

Kysytty

Hei,
olen syntynyt Kuusamossa ja kiinnostunut löytämään kouluajoilta mieleen jääneen runon tai vastaavan. "Ylistämällä alistettu", ja ilmeisesti Maija-Leena Ervastin tekstistä. Löysin Pirkanmaan kirjastoista vain teoksen "Pohjoista puhetta", mutta siitä etsimääni tekstiä ei löydy.

Teatterikuvioita ja muunnelmia, tai joku muu kirja?
Osaatteko neuvoa? Jos löytyy, voisin ostaa omaksi.

Jo etukäteen kiittäen,
Ystävällisin terveisin,

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Metson varastosta löytyy kirja Naisnäkökulmia vuodelta 1979.
Siinä on Riitta Auvisen kirjoitus Ylistämällä alistettu.
Voisiko tämä teos olla hakemanne?