Olen Suomen kansalainen joka muuttaa huomenna Espooseen 10 vuoden ulkomailla työskentelyn jälkeen. Kysymykseni ovat: Miten saan kirjastokortin? Missä…

Kysytty

Hei,
Olen Suomen kansalainen joka muuttaa huomenna Espooseen 10 vuoden ulkomailla työskentelyn jälkeen.
Kysymykseni ovat:
Miten saan kirjastokortin?
Missä kirjastossa Espoossa on paras valikoima englannin kielistä kirjallisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Isoissa kirjastoissa on suurin valikoima. Isoja kirjastoja ovat mm Sellon kirjasto, Kirjasto Omena, Entressen kirjasto, Tapiolan kirjasto.

Mutta koska toimimme yhteistyössä on jokainen kirjasto tavallaan iso kirjasto, sillä varatut kirjat voi noutaa valitsemastaan kirjastosta. Espoossa varaukset eivät ole maksullisia.

Tuo mukanasi valokuvallinen henkilöllisyystodistus, henkilökunta valmistaa saman tien kirjastokortin ja voit aloittaa lainaamisen.

Tervetuloa.