Olen sosiaalialan lehtori Laurea Ammattikorkeakoulusta. Olen ohjannut PhotoVoice -osallistavalla menetelmällä toteutetun Suurpellon asukkaiden tuottaman…

Kysytty

Hei,
Olen sosiaalialan lehtori Laurea Ammattikorkeakoulusta. Olen ohjannut PhotoVoice -osallistavalla menetelmällä toteutetun Suurpellon asukkaiden tuottaman valokuvanäyttelyn, johon kuuluu mm. 5 roll-upia sosiaalialan opiskelijoiden kanssa. Valokuvanäyttely kiertää nyt Espoon kirjastoissa ja muissa toimipisteissä.
Aion kirjoittaa asiasta myös artikkelin.
Kysymys: Minkälaiseen valokuva-alan lehteen artikkelia voisi lähettää? En tunne alan lehtiä. Vai jonkun muun alan lehdet? Taide-/sosiaalialan lehdet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suoma (suomalaisia verkkolehtiä) teitokannasta löytyy alanmaukainen luettelo mistä voi hakea aiheeseen liittyviä lehtiä. Linkki on tässä: http://www.kansalliskirjasto.fi/suoma/
Johtavia valokuvaus- ja sosiaalialan lehtiä ovat Kameralehti ja Sosiaalitieto.

0 ääntä

Kommentit

Suoman päivitys on lopetettu 3.1.2012.

Jos näyttely on toteutettu opiskelijoiden kanssa, niin yksi mahdollinen lehti voisi olla myös Talentia.