Olen selaillut monista tietokannoista, mutta alla olevia ei löydy. Mistä ne voi lainata? Gammelgaard, Britta: Schools in Logistics research? − A…

Kysytty

Hei. Olen selaillut monista tietokannoista, mutta alla olevia ei löydy. Mistä ne voi lainata?
Gammelgaard, Britta: Schools in Logistics research? − A methodological framework for
analysis of the discipline. Artikkeli julkaisussa International Journal of Physical Distribution
& Logistics Management, Vol 34 No 6, 2004.

Ellram, Lisa M: The Use of the Case Study Method in Logistics Research. Artikkeli julkaisussa
Journal of Business Logistics, Vol 17 No 2, 1996.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Journal of Physical Distribution
& Logistics Management- lehti löytynee sähköisenä Åbo Akademin kirjastosta.

Journal of Business Logistics-lehti löytynee Turun kauppakorkeakoulun kirjastosta, Teknillisen korkeakoulun kirjastosta sekä Lappeenrannan teknillisen yliopiston kirjastosta.

Näistä saattaa olla mahdolista saada kopiot kyseistä artikkeleista. Asia kannattaa varmistaa ottamalla yhteys suoraan kirjaston asiakas- tai kaukopalveluun.

Linda- yhteistietokannasta kannattaa estiä muuta mahdollisia logistiikka-alan aineistoa.