Olen pitkään yrittänyt löytää erästä metallialbumia, josta muistan vain kansikuvan ja summittaisen julkaisuajankohdan. Kansikuva on läheltä otettu valokuva…

Kysytty

Olen pitkään yrittänyt löytää erästä metallialbumia, josta muistan vain kansikuvan ja summittaisen julkaisuajankohdan. Kansikuva on läheltä otettu valokuva nuoren tytön kalpeista kasvoista, ja silmien päällä on kolikot. Kuva on muistaakseni sinisävyinen, ja ilmeisesti levyn takakannessa on sama kuva ilman kolikoita silmillä. Levy on julkaistu 2010-luvulla. Musiikkityyli on metallia, mutta ihan brutaaleinta death tai black metallia se ei kuitenkaan liene. Bändi saattaisi olla Brittein saarilta tai Islannista, tai sitten ei.

Törmäsin levyyn vuosia sitten YouTubessa, ja se on siitä asti pyörinyt mielessä. Kaikki ehdotukset otan kiitollisena vastaan!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei muistanut tällaista albumin kantta. Koitimme myös hakea verkosta erilaisia kuvahakuja hyödyntämällä, mutta emme löytäneet mitään. Tässä olisi lista levyistä, joiden kannessa on silmä, mutta tuskin etsimäsi on mikään näistä:
https://blog.travelmarx.com/2021/10/music-album-covers-with-single-eyes-on-them.html

Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista tällaisen albumin? Tietoja siitä voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.