Olen osallistunut väestön satunnaisvalinnan perusteella koottuun testiryhmään joka sai lintuinfluenssarokotteen ehkä noin 10 vuotta sitten. Mitään…

Kysytty

Olen osallistunut väestön satunnaisvalinnan perusteella koottuun testiryhmään joka sai lintuinfluenssarokotteen ehkä noin 10 vuotta sitten. Mitään seurantakutsua en saanut. Miltä taholta voisin kysyä, mitä rokotehankkeelle tapahtui ja mitä rokotteesta saatiin selville?

Vastaus

Vastattu

Suomessa rokotetutkimuksista vastaa Terveyden ja hyvinvoinnin tutkimuslaitos THL. Heidän yhteystietonsa löytyvät osoitteesta
https://thl.fi/fi/thl/yhteystiedot