Olen opettaja ja haluaisin tietää onko teillä ns. luokkakirjoja, joita koko luokka voi lukea? Orimattilan sivuilta luokkakirjojen luettelo löytyy, mutta Lahden…

Kysytty

Hei!
Olen opettaja ja haluaisin tietää onko teillä ns. luokkakirjoja, joita koko luokka voi lukea? Orimattilan sivuilta luokkakirjojen luettelo löytyy, mutta Lahden sivuilta en sellaista löydä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, Lahden kaupunginkirjastosta saa luokkasarjoja kouluille. Sarjat löydät osoitteesta http://lastukirjastot.fi/130818/fi/articles/lahden-kaupunginkirjaston-l…

Ystävällisin terveisin,

Sanna Kuosa
Informaatikko, Lasten- ja nuortenpalvelut
Lahden kaupunginkirjasto