Olen nyt kaksi kertaa katsonut Helmetistä, että kirja (eri kirjat molemmilla kerroilla) olisi Kirjastoautossa HYLLYSSÄ. Ensimmäisellä kerralla minulle…

Kysytty

Hei,

Olen nyt kaksi kertaa katsonut Helmetistä, että kirja (eri kirjat molemmilla kerroilla) olisi Kirjastoautossa HYLLYSSÄ. Ensimmäisellä kerralla minulle todettiin, että "voi harmi, on sitten varmaan toisessa autossa" ja tällä kerralla tänään 15.1. Reunan pysähdyksellä, että "pitäisi olla tässä, mutta ei varmaan sitten ole tullut mukaan". Miksi järjestelmä ei kerro, mitä kirjoja kirjastoautossa on oikeasti saatavilla? Nyt olen tehnyt kaksi hukkareissua ja vasiten aikatauluttanut aikatauluni niin, että autoon ehdin.

Vastaus

Vastattu

Pahoittelut, että haluamiasi kirjoja ei ole ollut kirjastoautossa paikalla ja sen vuoksi käyntisi ovat menneet hukkaan. Kirjastoauton aineisto ei ikävä kyllä ole reaaliajassa. Mikäli haluat varmistaa jonkin tietyn kirjan olevan autossa, se kannattaa varata. Kirjastoauton toimistoon voi myös soittaa tai laittaa sähköpostia ja sopia asiasta sitä kautta.

Oletan, että kyseessä oli Vantaan kirjastoauto tuon pysäkin nimen perusteella. Yhteystiedot löytyvät alla olevan linkin takaa:

Yhteystiedot löytyvät linkin takaa: https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kirjastoauto_Vantaa/Y…