Olen muuttanut Lahdesta pois, joten en tarvitse enää Lahden kaupungin kirjaston palveluita. Miten "eroaminen" hoidetaan?

Kysytty

Hei! Olen muuttanut Lahdesta pois, joten en tarvitse enää Lahden kaupungin kirjaston palveluita. Miten "eroaminen" hoidetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos tarkoitat "eroamisella" henkilötietojen poistamista Lahden kaupunginkirjaston asiakastietokannasta saman tien eikä vasta vuosien kuluttua, järkevintä on ottaa yhteyttä kirjastoon ja pyytää tämän toimenpiteen suorittamista. Voi olla, ettei pelkällä sähköpostiviestillä tai puhelinsoitolla asiaa hoideta, kun kyseessä on luottamuksellinen henkilötietoasia. Mutta asia selviää, kun otat yhteyttä. Tässä kaikki mahdolliset yhteystiedot:

Lahden kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto
Kirkkokatu 31, PL 91 15141 Lahti
puh. 03-812 511 (keskus)
puh. 044-4163519, 03-812 5540, 03-812 5541 (lainojen uusinta)
http://kaupunginkirjasto.lahti.fi
kaupunginkirjasto@lahti.fi

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto