Olen muuttamassa Vantaalta Tuusulaan. Voinko jatkossa käyttää Helmet-palvelua?

Kysytty

Olen muuttamassa Vantaalta Tuusulaan.
Voinko jatkossa käyttää Helmet-palvelua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit toki käyttää HelMetiä jatkossakin. Sitä voi käyttää jopa ulkomailta. Ainoastaan kortin saamisen edellytys on, että on osoite Suomessa sekä voimassa oleva henkilöllisyystodistus. Jos korttia ei käytä vuosiin, se saatetaan poistaa kirjastojärjestelmästä.

Osoitteesta http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa löytyy lisää tietoja HelMet-kirjastojen asiakkaana olemisesta.