Olen muutamassa pois ja tarjoan teille virolaista arvokirjallisuutta. Kyseessä on elämänkertomukset, historia ja sen tyyppiset kirjat? En halua rahaa niistä ja…

Kysytty

Hei, olen muutamassa pois ja tarjoan teille virolaista arvokirjallisuutta. Kyseessä on elämänkertomukset, historia ja sen tyyppiset kirjat? En halua rahaa niistä ja olen varma, että niille on lukuporukkaa Jyväskylässä.

Vastaus

Vastattu

Kirjastoon tarjotaan paljon lahjoituskirjoja, joten joudumme miettimään tarkkaan mitä kannattaa ottaa. Otamme vastaan uudehkoa (alle 10 vuotta vanhaa) kaunokirjallisuutta ja mahdollisimman uusia tietokirjoja. Kirjastossa on jo aika paljon virolaisia klassikkoja ja historiallista kirjallisuutta. Tuo näytteeksi muutama kirja 2. kerroksen palvelupisteeseen, niin katsotaan millaisia kirjoja sinulla on.