Olen lukinnut joitain varauksiani mutta en muista enää mitä. En löytänyt omista tiedoista kohtaa, josta näkisi lukitut varaukset. Haluaisin nyt poistaa…

Kysytty

Olen lukinnut joitain varauksiani mutta en muista enää mitä. En löytänyt omista tiedoista kohtaa, josta näkisi lukitut varaukset. Haluaisin nyt poistaa lukitukset. Kuinka se tapahtuu?

Vastaus

Vastattu

Lukitut varaukset löytyvät varaukset-välilehdeltä. Lukitun varauksen kohdalla näkyy oikealla lukitus-sarakkeessa raksi. Lukitus vapautetaan poistamalla tämä. Sen jälkeen ohjelma kysyy vielä varmistuksen, jonka hyväksymisen jälkeen lukitus poistuu.