Olen lukenut ns pitkän saksan ja sen jälkeen kaksi vuotta yo-pohjaisessa kauppaopistossa. Onko DVD-kasetteja lainattavissa, haluaisin ennen Itävallan…

Kysytty

Olen lukenut ns pitkän saksan ja sen jälkeen kaksi vuotta yo-pohjaisessa kauppaopistossa.

Onko DVD-kasetteja lainattavissa, haluaisin ennen Itävallan hiihtomatkaa
petrata perussanastoa ja kuuntelua!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa on lainattavissa saksankielisiä elokuvia. Oheisesta linkistä löytyy myös elokuvat joissa on saksankielinen ääniraita.
http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=**&searchscope=16&m=g&l=ger&b=…

Goethe-Instituutissa on saksankielisiä DVD-elokuvia lainattavana myös yksityishenkilöille. Dokumentit ovat yleensä Saksaa koskevia ja
näytelmäelokuvien ohjaajat saksalaisia, aiheet vaihtelevat.
Itävaltaa koskevaa aineistoa siellä ei ole.
www.goethe.de/helsinki