Olen lukenut kouluaikoihin venäläisen runoilijan runon jossa HARKOVASSA SATAA RAKEITA, Olen hukannut sen ja se olisi niin ajankohtainen! Kiitos etukäteen…

Kysytty

Hei, olen lukenut kouluaikoihin venäläisen runoilijan runon
jossa HARKOVASSA SATAA RAKEITA, Olen hukannut sen
ja se olisi niin ajankohtainen! Kiitos etukäteen avusta!

Vastaus

Vastattu

Tarkoittanet Jevgeni Jevtušenkon runoa Rakeita Harkovissa. "Rakeita sataa Harkovissa, rakeita suuria kuin rypäleet..." Se löytyy Jevtušenkon koottujen runojen kokoelmasta nimeltä "Runoni". Teos on saatavissa useista helmet-kirjastoista.

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1319415__Srunoni__Orightr…